Cenová AKCE pro dlouhodobé pronájmy nad 15 dní! Více informací

800 220 230

2016 Honda Pilot


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »
img

V roce 2008 získala druhá generace Honda Pilot přepracované tělo a nový motor V-6. Druhá generace ukončí svoji éru v roce 2015. Následující rok má nastoupit opět nová verze, která má zvýšit sázky v SUV segmentu. Nová technologie, vyšší bezpečnostní standard, nižší spotřeba a celkově všestrannost má zaujmout potencionální zákazníky na trhu.
Kromě přepracovaného designu se nově Honda Pilot zaměřila i na interiér, který posunula na luxusní úroveň. Novinkou je přepracovaný motor a šestistupňová automatická převodovka. Pojďme si blíže rozebrat Hondu Pilot 2016.

Exteriér

Honda si nedělala srandu, když řekla, že nový Pilot přinese dramatický posun v designu. Po sportovním a hranatém trupu, získává Pilot konečně atraktivní vzhled, který se více přiblíží modernímu pojetí SUV a crossoveru. Pilot je nyní uhlazenější, sportovnější a svalnatější, než jeho předchůdce.
Přední část se hodně podobá CR-V, ikdyž oba světlomety a maska chladiče má unikátní design. Nový přístup k designu tak poskytl Hondě Pilot široké pole působnosti a díky tomu může vyniknout mezi ostatní kousky, kterými Honda disponuje.

Interiér

Uvnitř kabiny si Pilot opět půjčuje určité prvky z CR-V. Palubní deska působí moderním a kvalitním dojmem. Přestože je tu stále hodně pevného plastu, je to mnohem lepší, než dříve. Tiskové oddělení Honda zmiňují často kvalitu a luxus nového vozu Pilot, ale není přišil mnoho standardních funkcí, které nabízí. Kromě měkkých materiálů a LED osvětlení toho moc k vidění není. Vybavení typu vyhřívaná a klimatizovaná sedadla, vyhřívaná sedla atd. Jsou k dispozici pouze za příplatek.
Možná bychom chtěli od Hondy příliš, ale momentálně Pilot nenabízí v interiéru nic, co by jej řadilo do popředí. Plno vybavení, které jsou v Pilotu za příplatek, patří mezi standardní vybavení jiných značek. Uvidíme jak daleko to dotáhne Honda s tímto přístupem.

Hnací ústrojí

Třetí generace Pilot představuje i pár úprav kolem motoru. Dále se snaží vytřískat z 3,5 litrového motoru V-6 řádnou dávku výkonu. Jednotka získala vylepšení a to včetně deaktivace válce či zastavení start/stop. Optimalizace motoru podle Hondy získá více výkonu a úspory, než kdy předtím. Nárůst výkonu by se měl vyšplhat na 250 koňských sil a 253 liber-stop točivého momentu. Více informací o výkonu a spotřebě třetí verze Pilot není k dispozici.

Závěr

Honda si určitě vylepšila svoji pověst díky designu. Pilot je nyní moderní SUV, které se nemusí za svůj vzhled stydět. Škoda jen, že Honda nepřišla s více prémiovými funkcemi do standardu. V takovém případě, by mohla soupeřit i s luxusnějšími vozy na trhu. A kdo ví, třeba se Honda polepší do roku 2016 času dost.


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »