Cenová AKCE pro dlouhodobé pronájmy nad 15 dní! Více informací

800 220 230

2016 Mazda MX-5


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »
img

Mazda MX-5 je jedním z nejlépe prodávaných kabrioletů na trhu. Se svoji 21 let starou historií, jsme mohli zažít tři generace tohoto vozu. Časté aktualizace designu a dokonce i změny motoru sebou přinesli čerstvý vítr. Nejpůsobivější aktualizace na nás však čeká nyní.

Exteriér

Tělo nové generace MX-5 bude kompletně z oceli. Vysoce pevné panely a důmyslné konstrukční řešení má vyřešit veškeré problémy s tuhostí v horní části vozu. U předchozí generace se velká mřížka příliš nepovedla a vypadala jako na steroidech. Čtvrtá generace MX-5 se jí zbavila a nyní máme zpět původní mřížku.
Světlomety mají nyní kapko-vitý tvar a svítí pomocí LED technologie. Při bližším přezkoumání zjistíte, že konfigurace je hodně podobná předchozímu modelu.
Pro nové uživatele nabízí Mazda MX-5 i sadu voleb. Ta pomůže vytvořit více osobitosti pro auto a zároveň i kvalitu a vzhled.

Interiér

Strohý ale pěkný design uvnitř kabiny vozu je pro všechny věrné milovníky Mazdy klasickou záležitostí. Lesklý plast se táhne po celé délce vozu a kulaté větrací otvory a kruhové knoflíky najdeme v interiéru také. Středová konzole však prošla menší proměnou. Je čistší protože většina původních tlačítek byla nahrazena moderní dotykovou obrazovkou.
Dále tu máme tří-ramenný volant, ochrannou známku, kompletně přepracované dveřní panely a celkově nabízí Mazda MX-5 větší prostor v kabině, než tomu bylo předtím.

Hnací ústrojí

Původní zvěsti hovořili změnu z 1,3 litru na 2,0 litru se čtyřmi válci. Specifika a čísla o výkonu jsou však stále záhadou. Kdo ví s čím Mazda přijde. Jediný potvrzený fakt je, že MX-5 bude produkovat výkon kolem 155 koní.
Uvidíme jak se s tím vším Mazda popere a jak se povede nástup MX-5. V současné době má pekně našlápnuto a pro věrné fanoušky jistě nebude zklamáním. Otázkou je však to, zda si získá nějaké nové nebo bude těžit z historie značky.


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »