Cenová AKCE pro dlouhodobé pronájmy nad 15 dní! Více informací

800 220 230

Dodge Viper ACR se chlubí aero balíčkem od GeigerCars


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »
img

Jak zlepšit auto, které boří všechny rekordy na 13 silničních tratí v USA? Stručná odpověď zní, že to není vůbec jednoduché. Klasický postup u GeigerCars se točí kolem vizuálního vzhledu a různých designových doplňků. Letos však k tomu tunerský tým z Německa přistoupil trochu jinak a pro Dodge Viper ACR si připravil GeigerCars speciální aerodynamický balíček, který přispěje ke zlepšení jízdních vlastností vozu. Zmije tak dosáhne lepších jízdních vlastností, bez ztráty výkonu.

Exteriér

Při rychlém shlédnutí fotek Viper ACR je patrné, že jsou poněkud utlumen design vozu. Je pravda, že už samotný Viper vypadá jako hadovité monstrum a udělat ho ještě hrozivějším, není tak těžké. Změny jsou patrné především díky aerodynamickému kitu. Jako první si všimnete velkého rozdělovače, který se nachází těsně pod přívodem vzduchu. Rozdělovač vytváří pozitivní přítlak na špičku vozu a udržuje ho tak na zemi, když je v plných otáčkách.

Zadní straně dominuje křídlo s Gurney klopou a několik bočních vzduchových vodičů, které se nachází vedle kufru Viper. Výhodou křídla je možnost nastavit úhel, který vyhovuje vašim závodním preferencím. Na podvozku se ještě nachází difuzor se šesti vertikálními žebry, které jsou též důležité pro aerodynamické puzzle. Všechny tyto komponenty vytváří přítlak, který pomáhá udržet zmiji pod kontrolou.

Interiér

Interiér Dodge Viper ACR v sobě ukrývá řadu detailů, které mají základ v uhlíkových vláknech. V kabině nalezneme obšívané povrchy, vydatnou porci Alcantary, závodní sedadla a spousty dalších drobných detailů, které se k závodnímu vozu hodí.

Hnací ústrojí

Pod kapotou se nachází stejný motor, který však získal o pět koní navíc. Těšit se tak můžete na 8,4 litrový motor V-10, který nabídne na 654 koňských sil. Maximální rychlost je stanovena na 285 km/h.

Závěr

GeigerCars pro Dodge Viper ACR vytvořili aerodynamický balíček, který však v sobě neukrývá žádnou revoluci. Nicméně to bohatě stačí k tomu, aby nyní Dodge trestal jeden traťový rekord za druhým. To nám bohatě stačí. Víc důvodů k zamilovanosti nepotřebujeme.


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »