Cenová AKCE pro dlouhodobé pronájmy nad 15 dní! Více informací

800 220 230

Ford GT je nejrychlejší produkční vůz Fordu


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »
img

V letech 50. a 60. bylo Ferrari jasným vládcem závodních okruhů. To však nemohl strávit Ford a chtěl koupit malou italskou společnost. V poslední minutě Enzo Ferrari couvnul z dohody a Henry Ford byl rozzuřen. Následně na to vytvořit Ford legendární GT40 a vyhrál hned čtyři závody Le Mans. Téměř po čtyřiceti letech přichází nová interpretace v podobě Ford GT. Druhá generace GT přichází s plnou řadou novinek, které vás skutečně strhnou.

Exteriér

Nový Ford GT je okamžitě rozeznatelný a při pohledu na starší sourozence nabízí i moderní design. Konstrukce s motorem uprostřed propůjčuje GT dlouhý vzhled. Zadní čast nabízí moderní prvky. Ostré střihy v zadní části připomínají moderní Ferrari a sada opěrných křídel přidává extra přítlak.

Stále existuje mnoho jemných detailů, které si Ford propůjčil od starších modelů. Například koncová světla mají vzrušující tvar a jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, které pomáhají snižovat celkovou hmotnost.

Interiér

Co se interiéru týče, je Ford GT určen pro řízení a použitelnost. Sedadla jsou přímo integrována do vozu. To poskytuje přímé spojení s vozem a řidič má taky mnohem lepší pocit, jak se vůz chová. Díky pevnému místu k sezení, má GT nastavitelný volant a pedály, pro řidiče různých proporcí.

Přístrojový panel má velký LCD displej, který je konfigurovatelný k zobrazení na všechny úrovně. Existuje i více režimů pro zobrazení několika typů informací v závislosti na typu jízdy a preferencí řidiče.

Hnací ústrojí

Ford GT nabídne 3,5 litrový motor EcoBoost V-6, který používá dvě turbodmychadla. Zatím neznáme přesné detaily výkonu, ale nejsilnější produkční EcoBoost vydá více jak 600 zuřících poníků. Díky své nízké hmotnosti by měl Ford GT lámat rekordy. Uvidíme však jak to dopadne, až získáme kompletní informace.

Závěr

Ford udělal velký bum do automobilového světa. Nové GT by mělo být rychlejší, než kterýkoliv vůz vyrobený Fordem. Mít k dispozici více detailů, rádi bychom vynesli i konečný verdikt. Bohužel však musíme počkat až na kompletní informace ohledně hnacího ústrojí.


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »