Cenová AKCE pro dlouhodobé pronájmy nad 15 dní! Více informací

800 220 230

Nadupané a odlehčené BMW M4 GTS


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »
img

BMW nabízí vysoce výkonná vozidla na dokonalé platformě, která dále modeluje do speciálních modelů a vydání. V roce 2010 představila verzi GTS na M3, která byla lehčí a silnější. Měla 4,4 litrový motor V-8, který byl nastaven na 444 koňských sil a vážil o 150 kg méně, než standardní M3. Tyto specifikace vytvořily mašinu, která stačilo zrychlení z nuly na sto za 4,2 sekundy. Během pár chvil byla tato série o 250 modelech vyprodaná. Píše se rok 2016 a štítek po pěti letech ožívá, tentokrát na M4.

Exteriér

Není divu, že podoba vozu je téměř shodná s konceptem vozu. Ve skutečnosti jsou identické, až na aerodynamické detaily, které GTS přináší, na rozdíl od standardní M4. V přední části je nastavitelný rozdělovač z uhlíkových vláken a širší sání vzduchu ve středu nárazníku. Kapota vypadá ve standardním provedení, ale ve skutečnosti je vyrobena z uhlíkových vláken vyztuženého plastu. Vůz je díky tomu lehčí a zároveň má snížené těžiště.
Zadní strana nabízí masivní nastavitelné křídlo na víku zavazadlového prostoru. Proměnu završuje obložení OLED zadních světel, které svítí po celé své ploše v homogenním efektu. Při pohledu z boku je GTS identická, jako klasická M4. Jedinou změnu tvoří kola.

Interiér

Vnitřek M4 GTS nabízí plno unikátních detailů, které v klasice nenaleznete. Kabina je buď v černém nebo tmavě šedém provedení. Bílá kontrastní niť prosvítí několik ploch. Volant je potažený Alcantarou. Stejně jako exteriér, i kabina má plno hmotnostních úspor. Celá kabina je zabalena do Alcantary pro maximální přilnavost. Středová konzole má asymetrický design a váhu o 30% menší, než standardní model. V modelu se nenachází zadní sedadla, která sníží hmotnost o pár kil. Do vozu si můžete nainstalovat závodní klec a na zadní číst vozu umístit hasící přístroj.

Hnací ústrojí

Pod kapotou se nachází standardní motor o objemu 3,0 litru. Výkon byl však zvýšen na 493 koňských sil a 443 liber-stop točivého momentu. To je o 68 koní navíc. Sedmistupňová převodovka s dvojitou spojkou nyní nabídne zrychlení z nuly na sto za 3,7 sekundy. Maximální rychlost je 305 km/h.

Závěr

Vylepšený výkon a skvělá aerodynamika nabízí neskutečný zážitek. Zaujme také o 100 kg snížená váha, která opět vylepšuje jízdní výkon. Jedinou nevýhodu vidíme v ceně, která přesahuje 3 mil. korun. Za ten výkon to ovšem stojí.


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »