Cenová AKCE pro dlouhodobé pronájmy nad 15 dní! Více informací

800 220 230

Nová Kia Sportage nejen na prvních skicách


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »
img

Oblíbená Kia Sportage se dočká třetí generace. Jak bude novinka vypadat, nám prozrazují první skici vozu, ale i první fotografie vozu. Reálné podoby se dočkáme také ve startujícím autosalonu ve Frankfurtu. .

Kia Sportage patří mezi jedny z vůbec nejoblíbenějších SUV modelů nejen u nás. Oblibě se těší jak první generace, která byla zástupcem první vlny cenově dostupných SUV vozů, tak i druhá generace, která již měla o něco více konkurentů ve svém segmentu, ale i přesto byla schopna oslovit velké množství návštěvníků. .

Frankfurtský autosalon bude pro Sportage znamenat odhalení své třetí generace a aby nás Kia co nejvíce naladila, zveřejnila nám nejprve tři skici, na kterých si můžeme prohlédnout, jak exteriér vozu, tak i jeho interiér. .

Při pohledu na exteriér je ihned patrná charakteristická maska vozu, která se objevuje již od první generace. Zaujmou také diody denního svícení, které jsou uloženy přímo ve světlometech, které jsou tentokrát situovány poměrně dost vysoko. Spodní části nárazníku vozu nabízejí nejspíše chromované či hliníkové detaily. Pro agresivnější vzhled vozu byl na víko kufru umístěn decentní spoiler. Co se interiéru týče, tak ten se podle informací automobilky inspiruje ponejvíce ve svém větším bratru Sorentu. Měl by tedy být ve znamení kvalitních materiálů se skvělým zpracováním a velkým dotykovým displejem. .

Platforma vozu bude totožná jakou u vozu Hyundai Tucson a podobná by měla být i nabídka motorů, převodovek a pohonů. Prodej vozu by měl začít ještě tento rok, přičemž detailnější informace o datu uvedení na trh bychom se měli dozvědět právě ve Frankfurtu. Ostatně toto město je Sportage přímo zaslíbené, protože právě zde byl model navržen v designovém centru značky pro Evropu. Zdali se novinka setká s takovým ohlasem, jako její dva předchůdci, ukáže až čas, design a cena vozu.


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »