Cenová AKCE pro dlouhodobé pronájmy nad 15 dní! Více informací

800 220 230

Porsche Boxster Spyder, kterého se dočkáme až za rok


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »
img

Porsche již představilo Cayman GT4 a 911 GT3 RS na autosalonu v Ženevě. Na New York Auto Show odhalila Boxster Spyder. Ten se vrací po čtyřleté nepřítomnosti s tvrzením, že se bude jednat o nejsilnější a nejrychlejší Boxster.
První uvedení na trh proběhlo v roce 2009, jako roadster čerpající inspiraci z 718 Spyder z roku 1960. Může nový model vylepšit renomé svého předchůdce? Pojďme to zjistit níže.

Exteriér

Rozlišovací konstrukce Boxster Spyder byla přenesena i do modelu 2016. Převzaté prvky sahají až k upravenému víku motoru z modelu 718 Spyder z roku 1960. Porsche v novém modelu přinesl lehkost s designovými prvky.
Přední a zadní část si bere některé prvky z Cayman GT4. Otvory pro vzduch jsou větší a využívají nový rozdělovač. Spojler je umístěn v zadní části zavazadlového prostoru převzatého Cayman GT4. Netřeba dodávat, že nový Spyder přináší sladkou rovnováhu mezi moderním designem, Boxstrem a dědictvím 718 Spyder. Jako bonus je přeměřená agresivita převázaná z Cayman GT4.

Interiér

Není to jen vnější design, který rozděluje Spyder a balení Boxster. Interiér je stejně unikátní s důrazem na čisté potěšení z jízdy a lehkosti. Sportovní sedadla jsou standardně ve stylu Spyder. Klasický volant byl nahrazen jinou verzí, ten má nyní o 0,4 palce větší průměr. Jelikož si bere inspiraci ze závodních vozů, byla odstraněna všechna zařízení, která nejsou nutná na trati, jako je rádio či klimatizace. Tyto dvě funkce si však můžete objednat bez finančního navýšení.

Hnací ústrojí

Boxster Spyder operuje s 3,8 litrovým motorem, který ovládá 375 koňských sil. I přes mírný pokles sil v motoru, je Spyder nejvýkonnější Boxster, ale i nejrychlejší. Zrychlení z nuly na sto zvládne za úžasné 4,3 sekundy. Maximální rychlost je 290 km/h.

Závěr

Omezená nabídka po několik let ukazuje na Boxster Spyder jako na kultovní vůz od Porsche. Je to díky lehkosti, výkonému motoru a spojení značky s kultovním 718 Spyder. Porsche by určitě udělalo dobře, kdyby jej vytvořilo mnohem dříve. Platí však pravidlo lepší později, než nikdy.


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »