Cenová AKCE pro dlouhodobé pronájmy nad 15 dní! Více informací

800 220 230

Renault Megane Estate pro rok 2016


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »
img

Čtvrtá generace Renault Megane debutovala v roce 2015 na autosalonu ve Frankfurtu. Model sdílí stejně středně velkou platformu jako Nissan Pulsar, ale na rozdíl od svého japonského bratrance je francouzský hatchback poměrně vzrušující. Vyšší výkon, nižší spotřeba, elegantní design a skvělá jízdní dynamika značí významný odklon od svého předchůdce. Pojďme si blíže podívat na Megan Estate se všemi klady a zápory.

Exteriér

Poté, co byl vidění Megane hatchback, jsme víceméně věděli, co očekávat. Kratší model debutoval v roce 2015 ve Frankurtu. Není divu, že ty dva jsou téměř totožné. Nejmarkantnější rozdíl dělá delší zadní převis, který poskytuje větší kufr. Samozřejmostí jsou pak kolejnice, které umožní přepravovat náklad na dlouhých cestách.

Zadní část nabízí sadu nových světel, štíhlejší nárazník a design, který má sportovního ducha. Opravdu velkou novinkou je prak přidaný GT balíček a s tím spojené potěšení ze všech těch dobrot, které přichází s ním.

Interiér

Interiér Megane Estet je identický s hatchback. Uvnitř najdeme velký dotykový displej, velké A/C otvory na palubní desce, sportovní tří-ramenný volant a sadu dalších moderních vychytávek. Základem interiéru jsou i velmi jemné materiály, které se v novém Megane staly standardem. Můžete si však připlatit a usedat do kůže Nappa a kochat se v interiéru chromovými detaily.

Hnací ústrojí

Estate je dodávaný s dieselovými (89, 108 a 128 koní) a benzínovými (99, 128 a 202 koní) motory. Všechny verze jsou dostupné se šestistupňovou manuální převodovkou. Pro některé verze motorů, je však k dispozici i šesti či sedmi stupňová automatika.

Závěr

Nemáme žádný přístup k oficiálním detailům. Přesto vypadá Megane Estate na dobře vypadající a vybavený vůz. Podle pořízených fotografií, vypadá jako nejkrásnější vůz ze svého segmentu a pro je pro Renault důležité. Obzvláště, když má konkurenci v podobě populárního Golfu a Focusu.


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »