Cenová AKCE pro dlouhodobé pronájmy nad 15 dní! Více informací

800 220 230

Škoda Rapid ScoutLine: průzkumník do nepohody


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »
img

Škoda Rapid se již od zahájení svých prodejů prezentuje jako moderní a trendy model, který je ideální volbou pro mladou rodinu. Po sportovně laděném paketu Monte Carlo se nám nyní představuje i paket ScoutLine, který zavede majitele Rapidu i do terénu.

V minulých dnech se některým řidičům na českých silnicích podařilo zachytit modely Škody Rapid, které disponovaly oplášťováním a kovovými prvky, které jsou typické pro verze Škody Octavia s označením Scout. A skutečně nyní mladoboleslavská automobilka potvrdila verzi ScoutLine pro model Rapid.

Tento paket, který Rapid vybavuje na trochu více outdoorová dobrodružství se nám nyní představuje na verzi Spaceback. Pětidvéřový hatchback s tímto balíčkem disponuje předními nárazníky s výraznými nástavci lakovanými matnou černou barvou se strukturou. Středové díly vozu jsou pak doplněny o reflexní stříbrnou barvu. Z boku je vůz taktéž chráněn oplastováním a to kryty prahů a lemy blatníků.

Celý vzhled vozu podtrhují také chromovaná zrcátka a šestnáctipalcová litá kola Rock ve stříbrné barvě. Vybrat si však můžete i sedmnáctipalcové ráfky Camelot. Široký výběr je také mezi laky karoserie, mezi kterými nechybí ani zelený odstín Pistachio, který vidíte na fotografiích.

Motorová nabídka pro tento paket není nikterak omezena a tak si mohou zákazníci vybrat ze tří zážehových motorů o výkonu 66, 81 a 92 kW a také ze dvou vznětových motorů od výkonech 66 kW a 85 kW. Všechny zmíněné jednotky svým majitelům poskytují systém start/stop a systém rekuperace energie vyvolané bržděním.

Prodej modelů s tímto paketem bude zahájen během tohoto roku. Bude se jednat o jeden ze způsobů, kterým chce Škoda Auto nalákat ještě více zákazníků na model Škoda Rapid Spaceback. Ten se těší poměrně velké oblibě, protože od roku 2013 jich bylo v této karosářské podobě prodáno již 105 000 kusů.


přejít na úvodní stránku » přejít do archivu článku »